> СЧЕТЧИКИ и КАТАЛОГИ: Рейтинг@Mail.ru Palantir Рейтинг Ролевых Ресурсов Лучшие AD&D и RPG ресурсы Рунета Дополнительно:

Мир Магии. Школа Магии Земноморья

Объявление

Игра открыта!
Добро пожаловать на ролевую игру "Школа Земноморья"
Время и погода:
Летняя ночь. Довольно светло, дует легкий ветер с моря.


Гостям:
Регистрируемся!
Объявления админов:

ПРОШУ ЗАПОЛНИТЬ ДОПОЛНИТЕЛЬНЫЕ ГРАФЫ В ВАШИХ ПРОФИЛЯХ (входите в профиль и там есть пункт Остальное). Регистрируемся, пишем анкеты, рекламим ролу! Начнем играть, когда будет людей пять.

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.



Вакансії

Сообщений 1 страница 3 из 3

1

Я студент і вже думаю про майбутню кар'єру в ІТ. Чув, що ІТ-індустрія швидко розвивається, але де найкраще шукати роботу в цьому напрямку?

0

2

Я на фінальному етапі навчання у ВУЗі та активно шукаю можливості для старту в ІТ. Чимало моїх однокурсників вже знайшли собі стажування або навіть повноцінні робочі місця. Я хотів би зрозуміти, де краще всього шукати вакансії у галузі програмування, дата аналітики чи системної інженерії? Чи є певні платформи чи ресурси, які особливо популярні серед ІТ-спеціалістів в Україні?

0

3